BESTELLINGEN

Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?

Je kunt in een paar stappen gemakkelijk een bestelling plaatsen:

  1. Zoek en kies je favoriete product van VANS en voeg het toe aan je winkelwagen
  2. Kies je verzend- en betaalmethode om je bestelling af te ronden
  3. Je ontvangt een bevestiging via e-mail
Ik heb geen account. Kan ik toch artikelen kopen, mijn bestelling volgen of een retourzending aanmaken?

Jazeker! Je kunt een bestelling plaatsen als gast als je geen account wilt aanmaken.

Om de status van je bestelling te zien, een verzending te volgen of een product te retourneren, klik je gewoon hier en vul je je bestelnummer en e-mailadres in.

Je kunt ook je factuur downloaden als je die nodig hebt.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Nadat je de bestelling hebt bevestigd, zul je via e-mail een automatisch aangemaakte bevestiging ontvangen van onze VANS Online Store.

Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst, en het zegt "item(s) in verwerking". Wat betekent dit?

Je artikelen gaan verzonden worden door ons warenhuis team. Wanneer het verstuurd is krijg je een email met het traceernummer. In geval van annulering krijg je een notificatie per email en zal het bedrag teruggestort worden.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen via e-mail. Wat moet ik doen?

Controleer eerst je spamfolder. Als je nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen via e-mail, neem dan contact op met onze Customer Care.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat deze geplaatst is?

Zodra je bestelling is geplaatst, kun je deze binnen 30 minuten annuleren via de knop 'Bestelling annuleren' op de pagina 'Mijn bestelling volgen' of op de accountpagina. Na 30 minuten kun je je bestelling niet meer annuleren, maar als je een artikel na levering wilt terugsturen, kan dat kosteloos. Klik hier voor ons retourbeleid en instructies. OPMERKING: Als u een bestelling heeft gekocht die alleen op maat gemaakte artikelen bevat, kunt u deze tot 36 uur na plaatsing van de bestelling annuleren.